
|
Om te voorkomen dat de kist
straks wegrolt, hebben we wielblokken gekocht. We hadden ook voor
een parkeerrem kunnen gaan maar onze lijst met opties is al dusdanig
lang dat we voor het eerst voor de makkelijke weg gekozen hebben.
|
We plakken klittenband op de
wielblokken en klittenband in het bagageruim. We kunnen de wielblokken
nu vast zetten in het bagageruim - makkelijk en effectief.
|
|

|
Ook aan de andere kant van de
kap maken we een ventilatieopening.
|
Het pakketje vloerbedekking is
wat groter dan verwacht maar gelukkig is het mooi weer en kan de kap
eraf. We gebruiken dezelfde vloerbedekking als Gerrit uit Maarssen.
Het is zeer lichte vloerbedekking en dus ideaal voor een MLA.
|
|

|
Het laat zich makkelijk snijden
en al snel ligt de eerste vloermat erin.
|
Ook voor de zijkant van de
stoelen gebruiken we deze vloerbedekking. Hiermee hebben we meteen de
gaten naar de vleugel afgedicht.
|
|

|
Het instrumentenpaneel wordt in
elkaar gezet en de labels worden naast de instrumenten geplakt waar
nodig.
|
We zijn nog steeds erg tevreden
over ons instrumentenpaneel.
|
|
|
De draden liggen nog allemaal
los maar deze zullen de komende tijd definitief worden vastgezet.
|
Deze maand plakken we ook nog
wat labels die we gekregen hebben van Gerrit. Bijvoorbeeld deze No
Step label op de wingfairing.
|
|
|
Ook moet er in elke MLA een
occupant warning. We zoeken hier een zo onopvallend mogelijk plaatsje
voor.
|
En in de categorie nutteloze
labels (niet van Gerrit maar uit Amerika): CANOPY
RELEASE
Do not open in flight
unless you're leaving Totaal
onzinnig natuurlijk maar daardoor wel leuk. Dus komt die op de kap.
|
|
|
Voor de grotere stikkertjes komt
een zwager van een van ons
helpen. Hij heeft dit veel vaker gedaan en hij bespaart ons een hoop
werk.
|
De vleugel is een groot
plakplaatje maar door de letter los van elkaar te plakken, lukt dit
toch goed.
|
|
|
Ivo in actie.
|
Dit geeft de kist toch wel een
heel ander uiterlijk.
|
|
|
De topskin van het
instrumentenpaneel steekt iets uit over het instrumentenpaneel. We
moeten de onderkant dus voor een klein gedeelte spuiten.
|
Voor de accu maken we een
aansluiting onderaan de kist. Nu kunnen we de accu opladen zonder de
kap er af te halen.
|
|
|
De motor moet nog 1x los om wat
koppelingen te verwisselen. Omdat Hans in America zit wordt er andere
hulp ingeschakeld. Hoewel de motor zeer licht is, is het toch een
zware tilklus.
|
In de onderkant van de motorkap
maken we een opening voor de luchtinlaat van de oliekoeler. En dat was
weer een maand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|