
|
De achterste ophanging van de
flapmotor wordt nu geheel vastgezet. Onderin zetten we voor de
zekerheid nog een bout erin.
|
Daarna zuigen we de centerwing
nog even schoon. We willen straks geen rommel in ons vliegtuig hebben.
|
|

|
Als we de kist straks op de
poten willen hebben staan, moet natuurlijk het neuswiel er ook aan.
Dat kan op zich, maar we moeten (of eigenlijk willen) nog een
kunststof geleiding maken. Hierop richten we ons nu dan ook.
|
En het werk gaat vrolijk door.
Van dronkenschap, gesuggereerd in het gastenboek
door een zekere Patrick E. is geen sprake - dat kan de andere bouwer
onder ede verklaren.
|
|

|
Nog even passen voor de
zekerheid. Een belletje naar Gerrit
geeft uitsluitsel dat we op de goede weg zijn (twee bouwers kunnen het
toch niet afzonderlijk van elkaar mis hebben?).
|
Om de gaten mooi recht boven
elkaar te hebben, klemmen we de delen aan de rand van de tafel en
richten we ze uit met behulp van de poot.
|
|

|
En dit is het eindresultaat na
heel wat zagen, vijlen en boren - een stevige geleiding die er wel
voor zorgt dat ons neuswiel geen kant opgaat! Nu alleen de
bovengeleiding nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|