
|
Het midden van de zitting
wordt vastgemaakt. Tot op heden was die nog altijd los, maar aan de
achterzijde hiervan komt een draaipunt. Dus bijde zijden worden
vastgemaakt aan het bagageruim.
|
Aan de voorkant komen ook nog 3
verstevigings- driehoeken. We hebben nu een heel stevig geheel.
|
|

|
Hier is het draaipunt. Hier
komen kabels aan, vanuit elke kant 1. Deze zorgen voor het
gelijktijdig openen van de vergrendeling van de kap.
|
De bovenbeplating van het
bagageruim wordt verstevigd met L-strippen en de voorste, ronde stang
wordt ook aan de plaat bevestigd.
|
|

|
Aan het middelste bulkhead wordt
een kunststof strip bevestigd. Deze dient als kabelgeleiding voor 1
van de kabels van het hoogteroer.
|
Voor de aansluitingen van de
hoofdtelefoons hebben we een plek afgekeken bij andere vliegtuigen:
achter de zittingen, in het bagageruim. Om de aansluitingen te
beschermen, maken we een hoek welke we in het bagageruim kunnen
plaatsen.
|
|

|
Dan is het tijd om kabels te
trekken. Deze zetten we nog niet vast, zover is het nog niet, maar ze
liggen er wel vast.
|
Aan de zijkant van de vleugel,
ter hoogte van de cockpit, wordt een hoekstrip gemonteerd. Deze zorgt
voor de verbinding tussen de vleugel en de zijplaat van de cockpit.
|
|
|
Zo dus, ditmaal de linker kant.
|
We stellen de pedalen samen en
kijken hoe alles gemonteerd wordt. Een onduidelijke tekening wordt
snel verduidelijkt door de leverancier, dus hier zijn we ook uit.
|
|
|
|
|
|
|
|