Terug


Wegens een zakenreis (het vliegtuig moet toch betaald worden) is de homepage 4 weken niet geupdate. Hieronder volgt een korte samenvatting van deze periode.

20050103     20050104  
sessie 288   sessie 289
vandaag 7 uur   vandaag 7 uur
totaal 1283 uur   totaal 1290 uur

20050106     20050107  
sessie 290   sessie 291
vandaag 7 uur   vandaag 7 uur
totaal 1297 uur   totaal 1304 uur

20050111     20050115  
sessie 292   sessie 293
vandaag 3 uur   vandaag 7 uur
totaal 1307 uur   totaal 1314 uur

20050119     20050121  
sessie 294   sessie 295
vandaag 3 uur   vandaag 7 uur
totaal 1317 uur   totaal 1324
 
 

Het midden van de zitting wordt vastgemaakt. Tot op heden was die nog altijd los, maar aan de achterzijde hiervan komt een draaipunt. Dus bijde zijden worden vastgemaakt aan het bagageruim.

Aan de voorkant komen ook nog 3 verstevigings- driehoeken. We hebben nu een heel stevig geheel.

Hier is het draaipunt. Hier komen kabels aan, vanuit elke kant 1. Deze zorgen voor het gelijktijdig openen van de vergrendeling van de kap.

De bovenbeplating van het bagageruim wordt verstevigd met L-strippen en de voorste, ronde stang wordt ook aan de plaat bevestigd.

Aan het middelste bulkhead wordt een kunststof strip bevestigd. Deze dient als kabelgeleiding voor 1 van de kabels van het hoogteroer.

Voor de aansluitingen van de hoofdtelefoons hebben we een plek afgekeken bij andere vliegtuigen: achter de zittingen, in het bagageruim. Om de aansluitingen te beschermen, maken we een hoek welke we in het bagageruim kunnen plaatsen.

Dan is het tijd om kabels te trekken. Deze zetten we nog niet vast, zover is het nog niet, maar ze liggen er wel vast.

Aan de zijkant van de vleugel, ter hoogte van de cockpit, wordt een hoekstrip gemonteerd. Deze zorgt voor de verbinding tussen de vleugel en de zijplaat van de cockpit.

Zo dus, ditmaal de linker kant.

We stellen de pedalen samen en kijken hoe alles gemonteerd wordt. Een onduidelijke tekening wordt snel verduidelijkt door de leverancier, dus hier zijn we ook uit.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl