
|
Een griepje hield uw fotograaf
even thuis, dus vandaar drie bouwverslagen op 1 pagina. De vorige
twee keer is er natuurlijk wel doorgewerkt. De zijkant is ook ter
hoogte van de vleugel vastgezet.
|
Verder is de beplating ter
hoogte van de zitting op de goede maat geknipt. Hier moet nog een
hoekstrip langs, maar dat komt nog.
|
|

|
Het achterste bulkhead is ook
vastgezet. Dit hebben we nodig om de bovenste beplating van de romp
vast te zetten.
|
Tevens is de positie van het
middelste bulkhead vastgelegd.
|
|

|
En dan gaan we vandaag verder
met het haaks stellen van de bulkheads. We zetten hiervoor een
hoekangle vast op de bulkheads. Dit werkt iets makkelijker dan met een
hele plaat. De gaten nemen we over op de plaat.
|
De gaten in de bulkheads zijn moeilijk te bereiken.
Daarvoor kunnen we onze Dremel gebruiken met flexibele slang ware het
niet dat deze kapot is. Omdat we het toch mooi willen vastzetten,
plegen we een diepteinvestering en kopen een nieuwe Dremel.
|
|

|
De zijkant van de plaat klemmen
we vast met een groot blok hout. Hiermee krijgt de plaat al zijn vorm
en is het makkelijker om de plaat netjes te boren.
|
Als eerste is het voorste
bulkhead aan de beurt.
|
|
|
En daarna het achterste bulkhead. Het middelste
bulkhead geeft wat problemen, hiervoor moeten we eerst contact opnemen
met de helpdesk van de leverancier.
|
Als laatste knippen we grofweg
de beplating in vorm en het vliegtuig heeft weer een heel ander
uiterlijk gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
|