
|
Een tweede rij gaten moet in
de onderzijde van de noseskin geplaatst worden. We nemen daartoe
weer plaats in het vliegtuig en boren de gaten van binnenuit.
Andersom is geen optie omdat er dan geen ruimte is voor de
boormachine.
|
De onderste rij is bij deze
geplaatst en nu volgt de rechter kant.
|
|

|
Dan is er bezoek van een
andere zodiac bouwer. Omdat we hetzelfde vliegtuig bouwen kunnen
we mooi praten over de bouw. Leuk is te horen dat, onafhankelijk van
elkaar, we dezelfde dingen tegenkomen.
|
Als verrassing zijn er drie
petjes met ons callsign meegebracht alsook twee mooie stikkers met
"canopy release" erop. Een zeer leuke en prettig zittende
verrassing.
|
|

|
Natuurlijk meteen even kijken of het goed staat....
dacht het wel.
|
Nadat het bezoek weer huiswaarts
gekeerd is, zetten we nog twee L-strips aan de binnenzijde van de
noseskin. Hierop sluiten weer drie horizontale strips aan maar die
monteren we de volgende keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|