Terug


20040703

Rudder ophangen

sessie:

228

vandaag:

7 uur

totaal:

1039 uur

 

De avond begint met wat berekeningen voor de flaps. Welke krachten zijn nodig bij welk moment en welke hoekverdraaiing. We willen namelijk nog steeds de flaps electrisch maken en daar is wat rekenwerk voor nodig.

In de werkplaats aangekomen bevestigen we het onderste ophangpunt aan het rudder. Het is nu fijn dat het rudder nog steeds los ligt, want dit maakt de bevestiging van onderdelen makkelijker. 

Het bovenste ophangpunt wordt ook op de spar gezet.  

En dan hangt het geraamte aan de romp! De ophangpunten zitten op de goede positie - daar kunnen we tevreden over zijn.

Een detailopname van het onderste ophangpunt

Voor het beeld plaatsen we de stabilizer en het hoogteroer op de romp. Nu krijgt het vliegtuig echt body.

Het is zo'n mooi gezicht - nog even een foto.

Een overzichtsfoto: Zo hangt het richtingsroer dus aan de romp.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl