
|
De avond begint met wat
berekeningen voor de flaps. Welke krachten zijn nodig bij welk
moment en welke hoekverdraaiing. We willen namelijk nog steeds de
flaps electrisch maken en daar is wat rekenwerk voor nodig.
|
In de werkplaats aangekomen
bevestigen we het onderste ophangpunt aan het rudder. Het is nu fijn
dat het rudder nog steeds los ligt, want dit maakt de bevestiging van
onderdelen makkelijker.
|
|

|
Het bovenste ophangpunt wordt
ook op de spar gezet.
|
En dan hangt het geraamte
aan de romp! De ophangpunten zitten op de goede positie - daar kunnen
we tevreden over zijn.
|
|

|
Een detailopname van het
onderste ophangpunt
|
Voor het beeld plaatsen we de stabilizer en het
hoogteroer op de romp. Nu krijgt het vliegtuig echt body.
|
|

|
Het is zo'n mooi gezicht - nog
even een foto.
|
Een overzichtsfoto: Zo hangt het
richtingsroer dus aan de romp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|