
|
We plakken nog wat extra kurk
op de tank ter bescherming. Als de vleugel dicht zit, kunnen we er
niet meer bij.
|
Dan leggen we de tank in de vleugel en sluiten het
aardingsdraad aan.
|
|

|
We maken ook gelijk een stekker
aan de draden van de tankmeter - nu kunnen we er nog makkelijk bij.
|
Daarna poppen we de delen van
het landingslicht in de vleugel. Dat moet nu gebeuren want als de
vleugel dicht zit, kom je niet overal mee bij.
|
|

|
En de binnenkant is natuurlijk mooi wit gespoten
voor een goede reflectie van het licht.
|
Het landingslicht zit er in en we "vouwen"
de noseskin dicht en zetten hem vast met cleco's.
|
|

|
Daarna is het poppen!
|
We hebben de smaak te pakken en besluiten ook nog
een deel van de wingtip dicht te maken.
|
|
|
Poppen!! Maar het is nu 22:00 uur, tijd om te
stoppen. De volgende keer komen we een heel eind met de vleugel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|