Terug


20040501

Noseskin dicht

sessie:

205

vandaag:

6 uur

totaal:

943 uur

 

We plakken nog wat extra kurk op de tank ter bescherming. Als de vleugel dicht zit, kunnen we er niet meer bij.

Dan leggen we de tank in de vleugel en sluiten het aardingsdraad aan.

We maken ook gelijk een stekker aan de draden van de tankmeter - nu kunnen we er nog makkelijk bij. 

Daarna poppen we de delen van het landingslicht in de vleugel. Dat moet nu gebeuren want als de vleugel dicht zit, kom je niet overal mee bij.

En de binnenkant is natuurlijk mooi wit gespoten voor een goede reflectie van het licht.

Het landingslicht zit er in en we "vouwen" de noseskin dicht en zetten hem vast met cleco's.

Daarna is het poppen!

We hebben de smaak te pakken en besluiten ook nog een deel van de wingtip dicht te maken.

Poppen!! Maar het is nu 22:00 uur, tijd om te stoppen. De volgende keer komen we een heel eind met de vleugel.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl