
|
In de autohandel hebben we nog
een mooi klokje gevonden tegen een redelijke prijs. En omdat het
geen essentieel vlieginstrument is, kan dit prima gebruikt worden.
Een goede aankoop.
|
De stekkers en krimpkousen zijn
ook binnen. We kunnen nu dus hopenlijk de rechter vleugel helemaal
dichtmaken.
|
|

|
Als eerste testen we het klokje
nog even. En het loopt prima op tijd dus wij hebben hem goedgekeurd.
|
Daarna monteren we de draden aan
de strobes. De stekkers blijken net iets te groot te zijn, dus
besluiten we toch de draden te solderen. De stekkers gebruiken we voor
verbindingen die los moeten kunnen en we hopen dat dit met de strobe
niet het geval is.
|
|

|
De draden zijn gesoldeerd en de
kleine krimpkousen zitten eromheen.
|
Daarna krimpen we nog een grote
kous om alle draden heen en dat moet het zijn.
|
|

|
We hebben de draden in een lusje
gelegd om te voorkomen dat het teveel klappert en we hebben ook een
heel dun stukje vilt in de vleugel geplakt tegen het klapperen. Dit is
volgens ons de beste manier en we laten het hierbij.
|
Daarna zetten we de wingtip er nog 1 maal op en
poppen we hem vast. Dit was toch wel een lastig onderdeel en we zijn
blij dat we het kwijt zijn.
|
|
|
En als laatste nog even de onderkant.
|
Voor de foto nog even de strobe en het navlight
laten branden (links is strobe en groene lichtje is navigatie licht).
|
|
En dan is het klaar!
|
|
|
|
|
|
|