|
Als laatste actie van vorige
avond hebben we de flapuitsparing nog 1 maal gespoten. Het ziet er
nu mooi wit uit en we besluiten het zo te laten.
|
Daarna is het de beurt aan de benzineslang. We
knippen de juiste lengte af en zetten de slang met een slangklem aan
de benzinetank.
|
|
|
We lijmen nog een klein stukje
kurk op de tank omdat hier nog een klein opstaand randje zit. En de
tank mag de beplating niet raken.
|
We leggen de tank in de vleugel
en besluiten de noseskin van de onderkant te poppen.
|
|
|
Als eerste zetten we de tie-down
ring in de vleugel (daar kun je het vliegtuig mee vastbinden als je
ergens op een vliegveld staat) en daarna poppen we de onderkant.
|
Ja, toch een mooi gezicht. De
laatste rib kan nog niet gepopt worden omdat de wingtip er nog aan
moet.
|
|
|
Daarna voeren we de draden van
de benzinemeter door de ribben en zetten er tie-wraps op voor de
trekontlasting.
|
En als laatste geven we de tank rondom de dop nog
een laatste spuitbeurt. Dat was het weer voor vandaag, volgende keer
verder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|