|
De spuitbussen gaan snel, dus
we hebben nog wat spuitbussen erbij gehaald. En van het werk hebben
we flesje loctite geleend - hiermee kunnen we de tank afdichten.
|
Met behulp van de loctite (schroefdraadafdichting)
draaien we de drain en de benzineaansluiting in de tank.
|
|
|
Dan is er bezoek. Een aspirant
bouwer wilde wel eens een kijkje nemen en heeft de rit van Belgie naar
onze bouwlocatie ondernomen. We laten hem allerlei onderdelen zien en
praten over het bouwen en vliegen.
|
Als dank voor het bezoek worden
er twee doosjes chocolade achtergelaten. Nadat het bezoek weg is,
beginnen we meteen met het keuren...
|
|
|
Dit is de aanblik na ongeveer 2
minuten. We hebben geconcludeerd dat Belgische chocolade toch echt
lekker is (bedankt Marc!)
|
Na de chocolade pauze draaien we de tankmeters in
de tank. Nu definitief.
|
|
|
Daarna gooien we benzine in de tank om te kijken of
alle dingen die we in de tank geschroefd hebben wel een beetje dicht
zijn.
|
Het goede nieuws is dat de drain
en de benzineaansluiting helemaal dicht zijn. Het mindere nieuws is
dat de tankmeters iets lekken. Niet veel maar genoeg om de tank niet
te plaatsen in de vleugel.
|
|
|
Aan het einde van de dag ontvangen we nog een
bezoeker die ook een rondleiding krijgt. We sluiten iets eerder af dan
normaal - kunnen we eens bedenken wat me met de lekkende tankmeters
moeten doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|