Terug


20040226

De onderdelen bekijken

sessie:

180

vandaag:

3 uur

totaal:

841 uur

 

We halen de doos van de motor leeg (op de motor na) en onderwerpen de delen eens aan een nadere inspecitie. Natuurlijk zit er een gebruikershandboek bij de motor.

Daarna pakken we de instrumenten uit, die we ook hebben gekocht bij de motor. Het zijn (vlnr: toerenteller, urenteller, olietemperatuur, oliedruk, cilinderkoptemperatuur en een voltmeter.

En even kijken hoeveel een klokje weegt. Op zich is het niks maar alles bij elkaar levert het toch een redelijk gewicht op.

De zeer uitgebreide toolkit die bij de motor zit (volgens de dealer is dit echt alles wat je nodig hebt).

Daarna gaan we weer gewoon aan het werk. We laten nog enkele delen stroonloos vernikkelen. Deze zijn nu gezandstraald en de laatste verf in de hoekjes halen we er met de hand af.

En ondertussen is het hele brandschot ook in elkaar gepopt. Weer een stukje dichter bij het ophangen van de motor.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl