
|
De offerte van de rotax dealer
spitten we nogmaals grondig door. Het gaat tenslotte om een hoop
geld. En alles klopt, dus we zetten alle drie een krabbel onder de
offerte en hiermee is de motor officieel besteld! Als het goed is,
wordt de motor voor eind februari geleverd.
|
In de werkplaats kijken we als
eerste naar de tank en de tankmeters. We hebben wat antwoorden
gekregen van de tankmeter fabrikant en we moeten even wat puzzelen.
Waar zetten we de tankmeters neer en hoeveel benzine blijft in de tank
als de tankmeter leeg geeft - dat soort puzzelwerk. We doen dit door
de tank op tafel te tekenen (onder de goede hoek) en te spelen met
oppervlaktes.
|
|

|
Het landingslicht moet nog iets
worden aangepast. De popnagels drukken nog op het kunststof, waardoor
dit niet goed aansluit. We boren gaatjes ter plaatse van de popnagels
zodat deze in het kunststof vallen en het kunststof goed aansluit op
de vleugel.
|
Daarna bepalen we de plaats van
de tankopening.
|
|

|
En we boren een klein gaatje om
te zien of we goed zitten. Het lijkt redelijk goed, dus de volgende
keer kunnen we hier mee verder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|