
|
Aan de andere kant zit de
seatbelt attachment er ook in, dus nu kunnen we de onderkant van de
stoel erin maken. Deze loopt in een mooie bocht voor een beetje
lekker zitcomfort.
|
We prikken de bodemplaat eerst
met een paar cleco's vast, meten of het helemaal goed zit en dan...
|
|

|
... kan de rest van de gaten geboord worden. Het
staat slecht beschreven in de handleiding (of eigenlijk niet) hoeveel
popnagels er in moeten, maar de redelijkheid zegt dat het er evenveel
kunnen zijn als de voor- en achterkant van de zitting.
|
Ok, da's 1 kant, nu de andere.
|
|

|
Na de zitting boren we, ook weer
aan beide zijden, de geleidingsbussen vast aan de vleugel. Een
lijmklem helpt even voor het eerste gaatje.
|
Nu hebben we de lagerbussen in
ieder geval vast en zijn de landingspoten eigenlijk af, op het
stroomloos vernikkelen en in elkaar zetten na dan.
|
|

|
Voor de knuppel moet ook nog een lager komen. Deze
moet worden samengesteld uit 3 delen. Het kunststof moeten we zelf op
maat maken.
|
Zo moet het er ongeveer uit komen te zien. Maar
voor vandaag hebben we geen zin meer. We trekken een flesje bier open
en ouwehoeren nog wat, daarna op weg naar huis, weekend vieren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|