Terug


20040115

Seatbelts

sessie:

163

vandaag:

3 uur

totaal:

769 uur

 

Als we de delen gaan stroomloos vernikkelen, moeten ze daarna nog wel identificeerbaar zijn. We graveren in de kritische onderdelen een kenteken, zodat we ze altijd kunnen onderscheiden.

Daarna bevestigen we de kunststof lagerbussen (links en rechts) aan de "schoenen" van het landingsgestel.

Daarna gaan we verder met het plaatsen van de seatbelt attachments. Hier komen straks de gordels aan vast te zitten. 

Omdat we de flap optie hebben, moet er een klein stukje van de aluminium strips af.

Daarna is het 't onderdeel in de vleugel plaatsen en de gaten boren, niet zo heel spannend.

Maar het moet toch gedaan worden en het is lekker om te zien dat we dit ook weer gehad hebben.

Vanuit de cockpit ziet het er zo uit - geslaagd denken we. De volgende keer moeten we even kijken wat we nog meer kunnen doen (we wachten eigenlijk op onderdelen om de vleugels af te maken).



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl