
|
Als we de delen gaan
stroomloos vernikkelen, moeten ze daarna nog wel identificeerbaar
zijn. We graveren in de kritische onderdelen een kenteken, zodat we
ze altijd kunnen onderscheiden.
|
Daarna bevestigen we de
kunststof lagerbussen (links en rechts) aan de "schoenen"
van het landingsgestel.
|
|

|
Daarna gaan we verder met het plaatsen van de
seatbelt attachments. Hier komen straks de gordels aan vast te zitten.
|
Omdat we de flap optie hebben,
moet er een klein stukje van de aluminium strips af.
|
|

|
Daarna is het 't onderdeel in de
vleugel plaatsen en de gaten boren, niet zo heel spannend.
|
Maar het moet toch gedaan worden en het is lekker
om te zien dat we dit ook weer gehad hebben.
|
|

|
Vanuit de cockpit ziet het er zo uit - geslaagd
denken we. De volgende keer moeten we even kijken wat we nog meer
kunnen doen (we wachten eigenlijk op onderdelen om de vleugels af te
maken).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|