Terug


20031113

Zoeken en puzzelen

sessie:

139

vandaag:

3 uur

totaal:

658 uur

 

Na een uur zoeken naar de benzineklepjes moeten we toch echt constateren dat ze er niet zijn. Da's een tegenvaller, want nu kunnen we niet veel meer doen aan de vleugel.

We besluiten de tie-down ring aan de rechter vleugel maar te bevestigen, deze stond nog op het to-do lijstje.

Vervolgens ruimen we de werkplaats grondig op en leggen alle (bijna) gereede onderdelen bij elkaar. Dat geeft toch wel voldoening - eigenlijk hebben we best veel gedaan.

Dan pakken we de centerwing en leggen deze op tafel. Het is weer even kijken waar we gebleven waren en wat we nog doen moeten. Het is vooral even kijken waar de flapmotor gemonteerd moet worden. Daar zullen we ongetwijfeld een beter inzicht in krijgen als er meer delen gemonteerd zullen zijn, maar het is toch slim dit vooraf ook even te bekijken.

De rest van de avond gaat op aan het maken van een paar berekeningen voor de flapmotor. Wat is de benodigde slag, wat voor een moment kan er opgewekt worden en waar zou de motor kunnen staan.

Niet het meest interessante werk, maar het moet wel gebeuren.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl