
|
Hier is waar we de vorige keer
gestopt zijn; de kabelgeleiding zit in de rechter vleugel.
|
We beginnen met het ontbramen en
vastpoppen van alle steuntjes. Dan hoeven we ons ook geen zorgen meer
te maken dat ze kwijtraken of dat we ze verkeerdom monteren.
|
|

|
Vervolgens maken we een doorvoer voor de
strobekabel. We doen de buitenste rib nog niet omdat we niet precies
weten hoe het uitkomt met het middengedeelte van de vleugel. Maar in
de vleugel zelf is het geen probleem. De trappenboor doet moeiteloos
zijn werk en de laatste millimeter wordt weggevijld.
|
Bij de rechter vleugel hebben we ook nog geen
doorvoer voor de benzineleiding. En omdat we vanavond de trekponsen
weer hebben kunnen lenen, beginnen we daaraan. De linker rib mag een
groot gat in (32 [mm]) en dat is redelijk snel geklaard.
|
|

|
In de andere rib moet een
kleiner gat en weer een doorvoerrubber. En de truc is ook om de
tankopening en het gat netjes tegenover elkaar te hebben. Het is wat
passen en meten, maar uiteindelijkzit het gat erin en de
benzineleiding (het zwarte stukje op de foto) zit precies voor de
tankaansluiting. Mission accomplished.
|
En dan is het weer tijd. We laten de vleugel liggen,
klaar voor de volgende keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|