
|
We hebben nog wat
plaatmateriaal over (van de stukken die we hebben uitgeknipt) en dus
kunnen we mooi een middenconsole maken. Een 1:1 uitslag van de
middenconsole is gemaakt, dus als we een keer wat tijd over hebben,
knutselen we die in elkaar.
|
De temperatuur in de hal is
redelijk gezakt, dus de brander mag zijn dienst weer bewijzen. Even de
kou eraf halen, en dan gaat het wel.
|
|

|
De rechter vleugel zat nog niet helemaal in het
ZinkChromaat, maar nu we ruim voldoende ZinkChromaat hebben, besluiten
we de hele vleugel te doen. De vleugel wordt buiten neergelegd..
|
..en in de primer gezet door onze ZinkChromaat-expert.
|
|

|
Ondertussen, binnen in de hal,
wordt er gekeken hoe de kunststof fairing in de wintip geplaatst moet
worden. We hebben wat afgetekend en kijken nu of het past (moeilijk te
zien als het gemonteerd is).
|
We zetten de lijnen door van reeds geboorde gaten -
het oog wil ook wat.
|
|

|
De kunststof wingtip is moeilijk
te boren. Er breken snel kleine stukjes af. We lossen dit op door elk
gat voorzichtig te boren (4x in plaats van 2x) en de boel lekker warm
te stoken met een kacheltje. En dat werkt perfect. En het is nog
lekker warm aan de handjes ook.
|
Het aftekenen is goed gelukt - de gaatjes zitten
mooi op 1 lijn en goed in de flens.
|
|
|
Omdat de kunststof fairing zo
gevoelig is, maken we meteen weer aluminium stripjes die de druk een
beetje verdelen aan de binnenkant van de fairing.
|
Nu de bovenkant. Alle gaatjes
voorboren en de plaat weer op de vleugel monteren. |
|

|
Een heel tijdje later zitten alle cleco's erin en
is de skin redelijk op maat geknipt. Het is weer tijd om naar huis te
gaan - de volgende keer maken we de plaat precies pas.
|
|
|
|
|
|
|