|
We gaan weer veder met de
wingtip. De plaat wordt afgetekend (waar moet ie liggen) en we
controleren het nog even op de vleugel zelf.
|
En dat was maar goed ook, want
de plaat ligt niet helemaal lekker. We schuiven hem 2 [mm] op en nu
ligt ie perfect.
|
|
|
De gaten voor de hoofdligger
worden afgetekend
|
.
en voorgeboord. Samen met een
lijntje op de ligger kunnen we ervoor zorgen dat alles perfect haaks
ligt.
|
|
|
Een uurtje verder ligt de plaat
er grotendeels op en is het tijd om het overtollige materiaal een
beetje weg te halen. Het zit toch alleen maar in de weg. We zetten de
lijn en knippen er ruim langs. Het laatste stukje van de plaat, dat
gebogen is, moet een klein stukje worden ingezaagd met de ijzerzaag,
anders is het niet te knippen.
|
En het afval wordt natuurlijk bewaard. Kunnen we
altijd weeg gebruiken als we nog iets aan de kist willen maken naar
eigen ontwerp.
|
|
|
Het vliegtuig waar we nu mee vliegen stond te koop,
en we horen niks over de verkoop. Dus we wagen er een belletje aan en
de kist is verkocht <snif>. We kunnen nu dus niet meer vliegen.
Wordt het doorbouwen.
Maar een zware verkoudheid gooit roet in het eten.
We besluiten de dag enkele uurtjes eerder dan normaal - er komt wel
een volgende keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|