Terug


20031007

Linker wingtip

sessie:

125

vandaag:

3 uur

totaal:

602 uur

 

Het landingslicht laten we nog even liggen. Het antwoord van de fabrikant was duidelijk - het lag niet aan ons. Er zat een fout in de tekening (en dus ook in de toegeleverde onderdelen). Het is wachten op hoe we dit gaan oplossen.

Maar gelukkig is er werk zat - we gaan gewoon door met de wingtip. Met twee cleco's vastgezet bekijken we de boel nog eens en besluiten dat het helemaal vastgezet kan worden.

Hier en daar moet er nog een beetje gevijld worden om alles netjes aan elkaar te laten sluiten.

Als alle gaatjes geboord zijn kan de wingtip eraan.

Natuurlijk kijken we nauwkeurig of alles netjes klopt....

... en nog eens....

... en als we helemaal overtuigd zijn, slingeren we de compressor aan en worden de ribbetjes vastgezet aan de vleugel.

Als laatste op de avond boren we nog een versteviging aan het zijstuk van de vleugel, maar dan is het ook echt tijd voor bier. 



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl