
|
De avond begint met de
trekpons (door twee delen aan te draaien, snijden deze zich door de
beplating - ideaal voor grotere gaten) om een gat te maken voor de
drain.
|
Hoe goed je het ook uitmeet, er
kan altijd iets inzitten. Aan 1 kant ligt de drain iets te dicht bij
het gat, dus de laatste 1 - 1.5 [mm] worden eraf gehaald met de vijl.
|
|

|
Dan kan de tank weer in de
vleugel gekanteld worden.
|
.We leggen de plaat weer strak
en boren alle gaten in de hoofdligger. Eerst met 2 [mm], dan met 3.2
[mm]
|
|

|
en als laatste met 4 [mm], de uiteindelijke maat.
|
De tank steekt door het zojuist
gemaakte gat heen, maar de tank mag de beplating niet raken. Dus we
pakken een stukje kurk en snijden hier een gat in. Dit stukje kunnen
we op de beplating plakken zodat de tank de beplating niet direct kan
raken.
|
|

|
Het volgende onderdeel is de benzineleiding. Deze
moet door een rib worden doorgevoerd. Dus eerst een groot gat boren
(10 [mm]) voor de trekpons.
|
En met de trekpons maken we het
definitieve gat. De leiding kan nu de rib niet raken, wat je ook
absoluut niet wilt. Als er lekkage optreedt bij de tank, heb je nog
een hels karwei om het weer te repareren omdat je er eigenlijk niet
bij kunt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|