
|
Na wat puzzelwerk bij de
opening van de drain (we wilden een doorvoerrubber gebruiken, maar
dat is te dik) besluiten we gewoon wat kurk rondom de opening te
plakken. Daarna
gaan we verder met de 61 gaten op de hoofdligger. Ongeveer 1/3 is
geboord, nu moet de rest.
|
Na een hele tijd boren zitten
alle gaten in de hoofdligger. En nu komt weer het ontbramen. Dus we
halen de noseskin eraf en de bovenste skin en nemen een boortje ter
hand voor het ontbramen.
|
|

|
We besluiten nu verder te gaan
met het rolroer, omdat we deze nodig hebben om de vleugel af te maken.
Dus zoeken we alle onderdelen bij elkaar en bestuderen we de
tekeningen.
|
We doen ons best om alle delen zo recht mogelijk in
elkaar te zetten, maar dat is bij het rolroer niet de bedoeling. Hier
moet een kleine "twist" in zitten om aerodynamische redenen.
We leggen aan een kant van het rolroer een duimstok
eronder, want deze heeft precies de gewenste dikte. Vervolgens worden
alle gaten geboord (na natuurlijk eerst alle gaten te hebben
afgetekend, voorgeboord en centerlines aangeven te hebben op de ribben).
|
|

|
Na twee van de drie vlakken is dit het resultaat.
Helaas geeft onze digitale camera nu wat problemen, dus meer foto's
zijn er niet. Maar veel is er niet meer gebeurd, omdat het al tegen
vijfen liep.
De volgende keer gaan we verder met het rolroer en
een hopenlijk goedwerkende camera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|