Terug


20030722

Gat voor de drain

sessie:

92

vandaag:

3 uur

totaal:

456 uur

 

We gaan verder met de noseskin van de vleugel. Het blijkt dat de tank niet helemaal is opgesloten, dus plakken we aan 1 kant er een klein laagje kurk bij op. De tank moet goed vastliggen, omdat de tank alleen door het kurk wordt vastgehouden en door niks anders.

Vervolgens zetten we de positie van de drain uit op de beplating van de vleugel. We gebruiken weer een papier die we eerst op de tank leggen en vervolgens op de beplating.

Met een trekpons trekken we het gat in de beplating en het zit redelijk goed.

Maar toch komt de finishing touch van de vijl. De beplating mag de tank niet raken, omdat het anders kan gaan schuren en er lekkage op zal treden.

Daarna zetten we de beplating vast op de hoofdligger. Het zijn weer veel gaten, dus we komen deze avond maar halverwege. De volgende keer gaan we verder.



Terug

 

Commentaar: info@mijnvliegtuig.nl