
|
We gaan verder met de noseskin
van de vleugel. Het blijkt dat de tank niet helemaal is opgesloten,
dus plakken we aan 1 kant er een klein laagje kurk bij op. De tank
moet goed vastliggen, omdat de tank alleen door het kurk wordt
vastgehouden en door niks anders.
|
Vervolgens zetten we de positie
van de drain uit op de beplating van de vleugel. We gebruiken weer een
papier die we eerst op de tank leggen en vervolgens op de beplating.
|
|

|
Met een trekpons trekken we het
gat in de beplating en het zit redelijk goed.
|
Maar toch komt de finishing
touch van de vijl. De beplating mag de tank niet raken, omdat het
anders kan gaan schuren en er lekkage op zal treden.
|
|

|
Daarna zetten we de beplating
vast op de hoofdligger. Het zijn weer veel gaten, dus we komen deze
avond maar halverwege. De volgende keer gaan we verder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|