
|
We gaan verder met het gaten
boren in de flap. Het is geen moeilijk werk, alleen tijdrovend.
|
Maar na wat boorwerkzeemheden en
een heleboel cleco's zit de flap dan toch grotendeels in elkaar. We
boren de pianoscharnier nog niet, omdat we eerst willen kijken hoe de
flap in de vleugel past. Een beetje zekerheid inbouwen zeg maar.
|
|

|
De kant tegenover de
pianoscharnier boren we al wel. En even door de buis kijken of alle
cleco's wel netjes op een rij zitten.
|
Ondertussen ligt de rechter
vleugel ook weer op tafel. Alle delen zijn in de ZinkChromat gezet
en ook is alles ontbraamd. Er staat dus niks in de weg om het
geraamte in elkaar te poppen. Scheelt ook weer aanzienlijk in de
cleco's.
|
|

|
Onze eerste bagage in het
bagageruim :-) De volgende
keer gaan we verder met het poppen van de vleugel en zetten de flap
voor de linker vleugel ook vast in elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|